Translate My Story to Understand it More

Thursday 23 May 2013

Diriku Bergelar "CIKGU"

Pada 8 Mei 2013 yang lalu..
Aku kembali ke SMK Beluran 2 melapor untuk menjadi guru ganti...
Alhamdulillah..aku di Amanahkan untuk mengajar subjek BAHASA INGGERIS.....
Haha..Memang mencabar...Tapi aku guna pengalaman yang ada untuk mengajar..

Okay.. Antara kelas yang aku ajar,,,, Tingkatan 1, 2, 3, 4, 5...hurm.tapi form 4 dan 5 nie PJK jew...
Memang mencabar..sebab kedatangan pada saat-saat mereka exam...rasa tak puas nak curahkan ilmu...
hurm,,,

Semau pelajar nie aku layan macam adik aku sendiri...so... Aku sayang mereka semua..hurmmm... Terbaeek...

Mostly of Them banyak Memberi kerjasama terutama Form 1 Canopus, 3 Sirius dan 3 Canopus...

Pengalaman ini mengajar aku untuk sabar melayan karenah pelajar....
Anyway Thank to All Teacher di SMK Beluran Dua yang banyak beri tunjuk ajar...
Especially guru-guru yang berdekatan dengan cubical saya..haha Cikgu Diana, Cikgu Elsa, Cikgu Wong, Cikgu EMily, Cikgu Haziman and Cikgu Lo dan tak lupa juga Cikgu Wan yang yakin dengan saya untuk bimbing adik-adik...

Oh Yeah...SMK Beluran Dua Terbaeek...

Im Gonna Miss All My Student...

1 Canopus Yang Comel-Comel...
3 Sirius yang Bersemangat...
dan 3 Canopus yang nakal dan terbaeekk...

Thats All From Me...
XoXoXo

-mf715---

No comments:

Post a Comment