Translate My Story to Understand it More

Thursday 5 September 2013

Hidupku Di Bumi Tarbiyah UPSI


Alhamdulillah....
Entry yang lalu boleh dikatakan mendapat perhatian juga..
Terima Kasih tau...

Okaylah..ni pun masih cerita pasal UPSI lagi...
Maklumlah..budak baru kan...
Masih "freshie" lagi...
Ramai rakan seperjuangan di matrik dulu bertebaran di muka bumi nie untuk mencari ilmu..anyway tahniah tau..
Ada yang dapat universiti Apex,,,
Ada yang dapat Research universiti.....
Dan yang paling ramai dapat universiti awam biasa...
Sekali lagi tahniah ok...

Walau dimana kita berapa kita patut bersyukur...
Okay,,,balik kepada tajuk Wes hari nie...
Ini merupakan pertama kali aku menjejakkan kaki di bumi Perak Darul Ridzuan..
Dan lebih-lebih lagi dibumi tarbiyah UPSI nie...
Hari sabtu nie..sah lah sudah aku menjadi ANAK KANDUNG SULUH BUDIMAN....
Yeay...so Ini bermakna mula kehidupan ku sebagai Mahasiswa UPSI..wah..hebat...



Hidup disini merupakan titik tolak kepada permulaan sebuah kehidupan yang ku gelarkan sebagai kehidupan Universiti a.k.a Dewasa..wah tak sangka,,,
Dalam masa 4 tahun aku akan menggenggam segulung Ijazah..tapi kalau boleh..aku nak Ijazah tu merupakan IJAZAH SARJANA MUDA KELAS PERTAMA...

Ini lah tekad aku..dan aku nak capai semua itu...
So mestilah bijak menilai dan membahagikan masa.
So..inilah masa untuk melakukan perubahan demi masa depan yang lebih sempurna...

Itu sajalah yang mampu Wes nukilkan malam nie..so Wes harapa anda semua dapat follow setiap perkembangan Wes selepas ini...

Be Proud On What you Have and Dont Over Confident To Show It...

Thats All From ME..
XOXOXOX
Wes <3 M715

No comments:

Post a Comment