Translate My Story to Understand it More

Monday 13 January 2014

Exam Is Over

Alhamdulillah....
Exam semester 1 di UPSI dah habis..
Maknanya tinggal 7 semester lagi..hehehe


Semester ini aku ambil 8 subjek bersamaan 17 jam kredit...
Apa yang aku ambil???
Kursus wajib Universiti,
TITAS, Kenegaraan, Wacana Akademik..
Subjek nie wajib diambil oleh semua mahasiswa..

Selain itu kami dikehendaki memilih subjek yang disukai...
So aku ambil Bahasa Sepanyol, Asas Kewartawanan dan Debat Bahasa Melayu (Kelas Ko-Kurikulum)..

Subjek Program  iaitu Ijazah Sarjana Muda Psikologi aku ambil "Introduction Psychology" dan "Developmental Psychology"...

Dan alhamdulillah Allah dah bagi kesihatan untuk terus kuat meneruskan perjuangan disini...
AWESOME kan...
Hahah...
Dan tepat 9.00 pagi 31 Disember 2013 yang lalu aku mula exam...
dan pada hari ini tepat 3.45 petang 13 Januari 2014 aku HABIS EXAMMM yeay...

Macam baru jak kami angkat ikrar sebagai anak kandung sulu budiman bulan September 2013 yang lalu...
Tapi dah habis exam.. Waooow cepat sekali masa berlalu...hihi
Dewan tempat aku Exam... Lagi ada 6 sem untuk Exam disini.. Sem 7 tak kira sebab LI...

Tapi, aku mungkin takkan "survive" tanpa kawan-kawan yang banyak menyokong dan memberi semangat.. 
Mereka merupakan sumber inspirasi aku.. sayang mereka sayang...
Jadi saya tak kisah dengan keputusan, sebab kawan-kawan aku banyak sokongan.. itu lebih berharga betul...

Thats All from me...
XoXoXo
mf715-wes



No comments:

Post a Comment