Translate My Story to Understand it More

Thursday 25 April 2013

Last Paper and Yess Balik Kampung..Matrikulasi dah Habis...

Owhh Exam dah nak habis lah... argh sedih lah... bukan sebab sedih habis exam sebab... Kita dah nak berpisah...

Banyak benda yang aku belajar dalam Matrikulasi nie..dari moment pertama aku menjejakkan di Matrikulasi.. secara ringkas aku mendaftar di Matrikulasi Labuan nie pada 20 May 2012.. First time aku datang Labuan.. dan ini jugalah aku belajar oversea(yalah limpas laut kan kalau mahu kesini)*limpas=Lalu.. anyway itu masa masuk... First week masa orientasi..memang meyampah dengan cara kami dilayan..tapi aku dah biasa dengan hal-hal fasilitator nie..jadi tak kisah sangat tapi moment paling best adalah masa Kami pakai baju kuliah kami di suruh push up..argh,,,memang berpeluh lah gilaa.. tapi best lah.. Tapi moment yang paling budak KML 2012/2013 ingat masa orientasi ialah..GIGIT KAD MATRIK..haha okay enough pasal itu..yang aku nak cerita adalah moment terakhir yang bakal kita lalui sebelum nak berpisah..

Okay..mungkin ada diantara kita pernah ikut PLKN atau Kem Kepimpinan...mesti kita akan rasa sedih sangat masa akhir terakhir tu kan... cuba kamu bayangkan, kem yang seminggu tu pun kita boleh sedih, inikan pula yang setahun kita sama..Ya Allah mesti air mata mcam air terjun..haha..itulah hakikat..

Anyway...Aku sekarang tengah peperiksaan akhir...tapi ada dua lagi kertas yang bakal di hadapi iaitu, Kertas Kimia hari Isnin nie dan Kertas Fizik selasa.. after that balik kampung yeay.. Im gonna pack my bag an leave this Island for a while...yeay..huhu..sedih juga bila nak berpisah dengan kawan2 kat sini..semua macam family sendiri sudah...

 Like Seriously..Yes..akau rindu semua moment sama kawan aku di sini..,dan yang paling akan aku Ingat adalah saat aku cuba meraih undi untuk menjadi Jawatankuasa Perwakilan Pelajar..huu..malu gila aku..tapi demi undi kan..hahah.. Itulah moment yang takkan aku lupa..hahah..

Hahaha...Anyway..aku tak sabar nak balik ke kampung halaman...hahah....sebab matriks dah habis...Anyway nak sedih pun tak boleh sangat..dah masak sangat tapi.. yang paling penting adalah hubungan kita sebagai KAWAN okay.......XOXOX..

That's all from me XOXO..-Mf715-

No comments:

Post a Comment