Translate My Story to Understand it More

Monday 15 April 2013

Perpisahan Terindah

Assalamualaikum....Wah dalam dua hari entry bertajuk "Final Exam" dapat 51 View.. Wah terima kasih sebab baca.. Aku harap ada mesej yang dapat kamu temui dan amalkan.. heheh okay bha... ini menjadi satu benchmark kepada kualiti entry saya yang akan datang. Hank you semua.


Okaylah entry kali nie nak cerita pasal " Perpisahan"...
 Kadang-kadang..ada hal yang perlu kita lepas kan..hheh

Ada satu sahabat saya pernah cakap rasa sayang nie, kalau boleh jangan letak di hati,  letak di tangan supaya senang dilepasakan.

Wah macam dalam Matrikulasi, tinggal beberapa hari jak lagi nak bersama-sama.. so mari kita kenang balik bersama-sama cheewah...

Banyak sebenar memory yang berharga dalam membina ukhuwa dan lagi manis ukhuwah itu kalau kita bina atas dasar  rasa cinta kita kepada Pencipta kita yang abadi.. sebab walau dimana kita berada mesti kita akan bertemu juga..heheh..

Mungkin seminggu terakhir kita akan rasa sangat sebak...tapi percayalah beberapa kita akan lupa juga tu.. apa yang tinggal hanyalah kenangan yang tak mungkin kita dapat lakukan kembali kan...


Kalau kita berpisah tak semestinya kita tak tak berjumpa balik kan..
Cuba Fahami Maksud kata kat gambar di bawah ni...
Kalau kita bersahabat kerana Allah..Kalau tak jumpa kat muka bumi nie..In Sha Allh dapat jumpa kat Syurga Nan Abadi..wah seronoknya tu...



Apa yang penting rasa sayang dan cinta kepada sahabat tu kekal terpahat di hati kita,,, kalau pun orang lupa pasal kita tapi jangan pernah lupa pasal kawan kita yang selama ni pernah dengar cerita hidup kita wah...
Dan sungguh dalam hidup saya sendiri ada banyak kawan jumpa..dan yang paling special adalah bila berada di Matrikulasi ada hamba Allah yang sentiasa sokong saya dari belakang,...dan Demi Allah aku tak macam mana nak balas.. Hanya doa menjadi hadiah buat..semoga dia dapat memberi motivasi kepada orang lain..sayang orang tu... Dah macam kakak aku sendiri...


Walaupun kita aku terpisah ala jangan risau hanya jarak yang memisahkan... Kalau jumpa kawan baru jangan pula sombong dengan kawan lama..heheh apa yang penting adalah rasa sayang kita kepada mereka.. Cuba tengok gambar kucing kat bawah it mean a lot for me... I miss the moment yang BFF saya buat saya mcam ni sebab itu first time he hugs me..owh I miss him... Thats actually happen during holiday with him di KK,,, last year.. i miss him owh seriously....


Walau apa-apa pun Aku dan kita semua merindui sahabat baik kita kan.. Mata ni un macam mow pecah sudah sebab sudah penuh air mata.. Owh so hard.. Its Too Hard To Define dude,,,,argh... I'm gonna miss you..


Okaylah thats all lah.. Lagi pun Wes dalam mode semangat nak study sebab next week dah exam final hehhe..good luck semua... heheh

That all from me XoXoXo..---luvMf715--


No comments:

Post a Comment