Translate My Story to Understand it More

Thursday 11 April 2013

Bahana Kalau Selalu Mengalah

Apa cerita nie.. Tiada hujan ribut tiada tornado tiba-tiba jak kau tak melayan. Aku perlukan penjelasan nie. Dah berapa tahun kita kawan gara hal kecil jak kau benci aku. Come On jangan perempuan kuat merajuk. geli lah. Okay fine. Mungkin betullah sebab aku nie terlalu bagi muka dnegan kau kan jadi senang-senang jak kau pijak. Kau mow bekira boleh bha. Aku sanggup support kau apa-apa jak sebab aku tahu ko jak satunya best friend ku yang aku ada. Sebab aku tahu ko memahami aku. Tapi tak snagka pula sebab sesuatu ayng tak boleh dijelaskan kau buat aku macam anjing jak kan. Okay fine ko berkira. Ko kiralah... mungkin aku bukan BF yang sempurna.. Sorry,, Sorry,,,Sorry,, kalau sikap ku buat kau muak sebab inilah aku. Tapi aku berfikir siapa yang berubah.. aku tak pernah berubah..cuma aku ingin berubah kearah yang lebih baik...

Tapi seriously, aku tak boleh berkira untuk kau..sebab aku respect kau.. Aku sayang kau.,.. tapi baru aku tahu kau lebih suka bercakap buruk pasal aku di belakangku... tapi aku mengaku Aku tak pernah cakap pasal buruk kau sebab aku tak mahu ko buat aku begitu sebab aku percaya kau...tapi nampaknya kau sudah mula bermain api.. tapi takpa aku beri kau air bukan bahan bakar.. hehe

Satu benda aku mow kau tahu yang aku sentiasa sayang kau..

x0x0 -mf715-


No comments:

Post a Comment