Translate My Story to Understand it More

Friday 29 March 2013

Awesome People (JPP KML) My Second Family Last Part

Assalamualaikum. Yeay Minggu nie minggu terakhir di bulan March. Maksudnya, next week adalah bulan terakhir di Matrikulasi. hmmm Gembira dan Sedih berbaur bersama... kenangan lama tak mungkin ku lupa bersama JPP KML dan kawan yang ada kat sini.

Ini merupakan kali pertama aku berjauhan  dengan family. Hmm tapi banyak benda yang aku telah pelajari. Yang paling penting adalah persahabatan. Dalam Entries kali nie, saya nak berkongsi sequel terakhir dari My Family Part 1 and 2 (JPP) so..Hope you enjoy it...


Disini aku belajar erti persahabatan yang sebenar.. gambar kat atas adalah rakan seperjuangan aku dalam bidang kepimpinan JPP hahah... hah kalau nak tahu inilah wajah-wajah JPP KML yang aku cerita sampai 2 part tu haha okay from left b ahagian belakang Kenneth, Pika, Ijan, Along, Iqbal(baju merah), Zainal, Sapuwan, Saya, Ina, MAryati, Afiq, Abang Helmi, Abang Razi, Jerry, dan bahgian hadapan, Pakong, Amin(baju ungu), Kak Rika (tudung Putih) dan Mona dan Amirah yang ambil gambar nie..

Mereka nie antara orang yang tak mungkin aku lupa. dan paling sweet adalah kami pernah buat kuih raya bersama-sama untuk 3000 pelajar KML..

Walaupun ada yang keras..haha tapi sangat sedap... haha lah sangat.. memori akan aku patri kekal dalam minda. macam aku kata mereka ni mcm family aku yang kedua kat sini.. semua benda kami telah kongso bersama...


Gambar kat atas ni masa mula-mula kami di lantik jadi JPP.haha muka masih nerd lagi haha..Tengoklah Jerry (Baju oren) masih melekat dengan Nametag nya..hahha oh ya Amirah pula yang berada di sebalh kiri barisan paling hadapan sebelah Maryati.. hahah iNi lah saat pertama kami mula memulakan ukhuwah kami sebagai badan pelajar.


Inilah kami bila bekerja...haha yang baju oren tu Along tapi dah berada kat Jordan. Yang kat tengah tu Zainal dan saya pula baju hijau.. OMG sangat gemuk..hahah tapi sekarang ada perubahan sikitlah... Ini adalah tempat kami bekerja memikir masalah pelajar dan tempat kami meeting deng penuh gila..hahah itulah kami..Kalau meeting pernah serious..

 The Elegance People in Black
(From LEft: Me, Kak Rika, Jerry, Along)




 Miss dan Mr in Soft and Cool Purple
(From Left: Kenneth, Maryati, Ijan, Kenny)



                                                                     Ocean View
(Amirah and Abang Sapuwan)


(People In Green)



Sweet Chocolate
(From Left: Mizi, Kak Rika, Ina, Abang Razi, Pika)
Okay guys, nak tahu kami ber-20 nie kalau nak buat sesuatu atau apa-apa, yang paling penting baju kami semua mesti sama warna..hahah dan ada yang sampai cakap kami ni terlalu berpuak-puak..haha so funny..
dan yang paling hebat JPP nie adalah, pakar dalam bergambar.haha..Dan Paling pantang ada Camera..sebab dimana ada kamera disitu ada JPP..hahha

Kalau sebelum aku banyak cerita pasal mereka dalam part 1 dan 2 dan part 3 ini lebih menarik sebab ada gambar... haha..

Semua nie menjadi sebuah kenangan terindah buat aku bila habis Matrikulasi.. This 20 awesome people akan berpisah membawa haluan masing-masing untuk mencapai cita-cita..semoga ukhuwan ini terjag dengan baik sekali..

Akhir kata Inilah kami 20 JPP KML 2012...

Warkah Buat JPP KML 2012/2013

Setahun dah kita tempuh bersama,
Pahit, Manis kita rasa bersama,
Walau berjuta masalah yang datang,
Kita tepis dengan hati yang tabah,

Tulus dari hati ini ku katakan,
Anda telah menjadi sebahagian dari hidup,
Setiap apa yang kita lakukan kita lalui bersama,
Walau apa yang berlaku doa ku kirim agar ukhuwah kita berkekalan,

Saranghae,
Whats The Differ..
Akan terngiang-ngiang di telinga ku mengingat kalian semua...

Aku bersyukur dipertemukan sahabat seperti kalian semua..

Namun kini Setahun dah berlalu, 
Tamatlah sudah kepimpinan kita di KML...
Love You guys...
I'm Gonna miss you guys.. Like Seriously Yes..


Okaylah..sampai sini lah dulu... 
Please leave me your comment...
Thats All,, XoXoXo..-Mf71s-





No comments:

Post a Comment