Translate My Story to Understand it More

Friday 15 March 2013

C.I.N.T.A

Pernahkan Admin bercinta... Hmm eh off course lah aku pernah bercinta... Tapi agak sulit..kalau dalam istilah Facebook "It Complicated".. kadang-kadang kita berhadapan dengan cinta yang bukan pada landasannya.. Bila berhadapan dengan hal nie banyak perkara yang perlu di lihat dan di fikirkan demi kesejahteraan..hmmm sedih jugaklah bila bukan pada landasannya..

Paling tak sedap tu bila orang yang kita suka tu seolah-olah tunjuk berminat dengan kita tapi pada dasrnya di just nak merawat luka hatinya sebab bergaduh dengan bf/gf nyer... Hmmm...

Pernha jugak berhadapan dengan masalah nie.. Boleh dikatakn "Dia" nie ada skandal something..and one day, "Dia" ada masalah mungkin tak tahu kenapa tiba dia call dan kami bercakap mesra seolah-olah dah bersama dalam istilah hati.. hmm rupa-rupanya dia ada masalah sikit... Hmm tapi sepanjang perbulan tu, kami akhiri dengan "I Love you"...hmm tatkala hati nie dah terbuka nak terimanya, tiba-tiba lain pulak jadinya hmmm..

Kenapa dia tak sedar yang aku juga sayang dia..hmmm...
Kenapa???

Anyway tak apa, ada yang sayangaku lebih lagi....

So solusinyakan  untuk tidak rasa sakit hati, Buka hati tu untuk mencintai Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW barulah tenang dan tak rasa sakit hati sebab Allah SWT dan Nabi Muhammad sangat Mencintai, Menyayangi dan Merindui Kita.. Ya Allah inilah cinta yang sejati..

itu jew kot..

Next plan nak sambung cerita My Family Part 2..ada permintaan dari hamba Allah..
Thats Alla From Me X0X0X -mf71s-

No comments:

Post a Comment