Translate My Story to Understand it More

Friday 29 March 2013

I Need Explaination

Assalamualaikum.. Ewmmm entries kali nie sequel dari entries yang lates "Berubahlah Wahai Hamba Allah".. Yes aku memang ada mention nama orang tapi secara jujur entries to hanay secara am sahaja. dan aku minta maaf kepada my own beloved BFFL kalau awak ada terasa.. Im sorry, cerita tu adalah berkisah dari pengalam seorang hamba Allah yang juga senasib dengan aku dan kau banyak belajar darinya untuk berubah. 

Yes aku memang berhak berubah dan juga tanggungjawab ku untuk ajak sekali my Beloved BFFL untuk berubah sama. But i need an explaination. Common kami dah kawan lama dah. Kami makan minum bersama. Tapi kenapa kau mula menjauhkan diri dari aku.. hmmm... I need an explaination... You are my soulmate dude.. 

Aku minta Maaf...

Thats All X0x0 -Mf71s-

No comments:

Post a Comment