Translate My Story to Understand it More

Wednesday 27 March 2013

Berubahlah Wahai Hamba Allah

Being gay was the stupid thing. Hey memang ada istilah, kami tak minta dilahirkan begini tapi, itu ujian Allah buat kita,... yes mungkin orang cakap gay ni sonsang and rosak but  cuba fikir balik, apa bantuan yang korang bagi dengan Gay nie.. korang cakap tak guna, tapi cuba bawa mereka berubah.

Cakap tak serupa bikin, benci orang Gay tapi, tiada inisiatif nak bawa mereka berubah, sebab utuma taku terjerumus sekali. Hello, kami ada hati disudut hati ini masih ada ruang keinsafan untuk berubah tapi tulah tiada peransang nak berubah, First of All dah lah hidup dengan golongan yang sama, Tiada siapa nak ajak berubah, then bila kena caci oleh orang lain, rasa diri semakin rendah. Itulah masyarakat hari ini lebih suka mencaci dari merubah.

Jangan pandang rendah golongan Gay nie, mereka tak berubah kalau tak di ajak. Apa tak nya, Makin kuat nafsu gay tu makin jauh orang lain dari dia, mcm mana dan berubah. Pandangan masyarakat harus diubah kearah yang lebih merealisasikan bukan memendamkan.

Bukan nak menghina golongan sonsang nie, Admin sendiri dalam proses berubah kearah yang lebih baik kalau boleh, nak semua lelaki ni jadi lelaki yang mampu memberi zuriat kepada wanita sebagaimana fitrah. Yes Admin akui nak berubah memang susah, Admin sendiri berubah tapi pertolongan sahabat itu ada. Admin hidup dalam golongan sonsang sejak sekolah rendah dan sekarang di pre-U level pun masih. Namun Allah itu Maha Berkuasa, Admin dipertemukan dengan 2 Wanita yang pada Admin sendiri seperti satu kurniaan Ilahi. Mereka ini banyak mengajak admin untuk berubah dan mula untuk memikir cinta kepada wanita bukan lelaki, Lelaki itu sekadar sahabat seperti Nabi Muhammad dan Sahabatnya.

Sejak berkawan dengan mereka, walaupun mungkin mereka tidak sempurna dari segi sesuatu yang lain tapi mereka banyak menberi motivasi untuk tidak jatuh lagi kedalam kehidupan seorang gay. Mungkin pembaca tidak faham. Mungkin ini perancangan Allah buat hambanya. Sejak berkenalan dengan mereka Admin sudah mula memikirkan tentang masa hadapan dan bertapa indahnya bila ada zuriat.

Terima Kasih buat dua sahabat Admin (Ameera Farhanna dan Hania Bamadhaj)
That All From me X0x0X0 -Mf71s-

No comments:

Post a Comment