Translate My Story to Understand it More

Wednesday 20 March 2013

Keputusan Exam Dah Keluar (SPM)

Berbanding UPSR dan PMR debaran untuk menanti keputusan SPM lagi berdebar. Ada yang ternanti-nanti, ada yang rasa ewm perlu kew, ada yang rasa hmmm "apalah keputusan aku nanti'.. Dan kpeda batch SPM 0812, 21 Mac merupakan hari bersejarah. Yalah kan SPM nie akan menentukan sama ada kita akan dapat masuk universiti atau tak patutlah.. Aku pun pernah rasa juga. My Results tak lah teruk bolehlah just average result. And my niece just recieve her result dan Alhamdulillah resultnya bagus dan yang penting tak gagal. hmm terbaik.. dan aku harap My junior di SMS Lahad Datu boleh achieve result yang ditetapkan oleh pengetua. Dan Alhamdulillah dan tahnia buta junior saya di SMK Beluran 2 dia tas pencapaian yang mengagumkan. Pertama kali dapat straigth A dalam SPM wow. Amazing tahniah buat Kamisah Ismail. inilah yang kami inginkan.

Walaupun aku dah meninggalkan zaman Persekolah tapi ras bangga terhadap pencapaian sekolah lama. owh so sweet.

Apapunn kepada semua adik yang dah terima results, tu fikirkan nak pergi mana lepas nie. STPM, Matrikulasi, Asasi,Diploma atau nak sambung kat luar negara..

Anyway Tahniah diatas pencapaian pelajar SPM Batch 0812.. Di atas kejayaan anda semua.. TAHNIAH.. Kepada pelajar SPM Batch 0913 break your leg..achieve better result..

Thats All.. Much Love XoXo.._mf71s_

No comments:

Post a Comment