Translate My Story to Understand it More

Tuesday 25 December 2012

BrandsOutlet, Factory Oulets Store (F.O.S)

Yeay. Seronoknya, Tiga hari kat Kota Kinabalu, bukan makan yang aku Fikir tapi new look for 2013. yelah sume Mall buat YES (Year,End. Sale).. Apa lagi beli jak lah. bayang kan, Aku beli 3 baju roundneck only RM50 di BrandsOulet. Mat Nizam pula 3 for RM23 di Factory Oulets Store. Fuiyoo.. Shopping sakan aku ngan Mat Nizam. For my special one, aku belikan T-Shirt dengan Scarf. Aku harap dia suka lah. haha. Memang best. Next year before terbang ke UK (insyaAllah) aku nak ke Kota Kinabalu bercuti dengan my Family,,,Yeayhuuu.... Tq Ameera, Hania, and Mat Nizam sebab sudi holiday dengan saya walaupun banyak nak buat tapi "tak Sempat" sebab masa, ruang dan peluang yang di curi orang lain.. hahaha..  Tq Very mUch.. Assalamualaikum///

No comments:

Post a Comment