Translate My Story to Understand it More

Thursday 20 December 2012

Matrics Life Part 2

Assalamualaikum...cheewaa...ini sambung Matrics Part 1.. Di matrics ni saya merupakan JPP ataupun Jawatankuasa Perwakilan Pelajar.. saya merupakan Setiausaha  JPP.. Sebelum masuk matriks lagi saya dah plan nak jadi JPP..alhamdulillah dapat juga.. hehe kalau nak diceritakan saya ni dah besar panjang dan bohonhglah kalau saya tak da hati atau perasaan nak bercinta.. memang ada tapi Belajar tu lagi penting..hmm..

Kadang-kadang diuji juga dengan rasa jatuh hati dengan some one.. hahah..tapi masih berpegang teguh kepada prinsip.. dan sebenarnya ada orang lain kat luar yang masih boleh jaga and care about me. Ewm.. Di matriks ni aku cuba untuk berkawan dengan semua orang. even kakak-kakak penjaga koperasi pun jadi kawan. Tapi di Matriks nie my BFFL adalah Mat Nizam (jangan Lupa add dia kat facebook), Hania Bamadhaj and Ameera Farhana.. Mat Nizam BFF dari sekolah lagi.. Hania and Ameera aku kenal kat sini jak.. Since we are classmate, tu yang rapat macam belangkas. selain dorang ada seorang senior nama dia Muhammad Fadhli Zil Ikram Siddiqin (ikram)..panjang sangat nama dia... Dia merupakan antara senior yang boleh dikatakan rapat dengan aku. Haha..Macam abang aku lah. hahha

Mereka semua selalu bagi semangat kerana aku anggap mereka sudah macam ahli keluarga aku sendiri... Nak tahu macam mana kami boleh kenal.. Kena tunggu post yang seterusnya. Wassalam

No comments:

Post a Comment