Translate My Story to Understand it More

Friday 21 December 2012

Sahabat Saya...

Kata orang, tak kenal maka tak cinta. Hmm perumpamaan ini boleh dikatakn selalu jugak lah di dengar.. apa yang penting dalam persahabatan banyak perkara yang kita harus jujur terutama sekali siapa sebenarnya kita bagi kawan kita tu. Hmm.. Aku nie dah banayk perkara yang membuatkan aku bertemu ramai kawan.. Dari sekolah rendah samapi lah dalam kolej nie. Hmm kalau boelh rasa tak nak berpisah denga mereka semua tapi takdir Allah menentukan segalanya..

Mat Nizam aku kenal semasa sekolah menegah di SM Sains Lahad Datu lagi.. lolzz pertama sekali aku jumpa dia ewmmm rasa macam tak boleh masuk masuk je dengan dia. tapi memandang dia yang banyak tolong untuk aku sepanjang menyesuaikan diri di SM Sains Lahad Datu aku dapat nilai bahawa dia je satu tempat yang boleh aku luahka everything..Thank Mat Nizam.. haha.. Sepanjang di sekolah dulu, kami duduk sbersebelahan dan sekelas bersama sehingga form 5..hehe boleh dikatakn macam belangkas juga lah.. Dia jugalah yang tarik aku dalam bidang Perbahasan sehingga peringkat kebangsaan..Kami selalu study bersama-sama..dan akhirnya dia dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM dan sekali lagi dia cemerlang dalam PSPM denga pinter yang sangat cemerlang.. Aku bangga sebab di mahu juga jadi bestfriend.,. Thank Mat.

Post yang seterusnya nak cerita pasal Hania, Ameera dan Ikram pula.. dan aku akan cerita pasal ahli-ahli JPP pula...

No comments:

Post a Comment