Translate My Story to Understand it More

Wednesday 26 December 2012

My Second Family Part 1

Dalam kolej ni aku ada family besar iaitu JPP KML.. Aku sayang mereka semua ewm nak mereka okay teliti setiap satu watak mereka.

Abang Razi
Nama penuhnya, Mohammad Firdaus Fakhruddin Razi. Dia YDP kita orang. Dia nie caring dan penyayang. kalau boleh dia nak bantu semua orang. Kadang-kadnag dia akan diam bila dia ada masalh. Best sangat bila dapat kerja ngan dia. Eventhough dia cerewet, tapi aku suka kerja ngan dia sebab dia nak semua perfect. Dia selalu meletakkan dirinya dalma sesuatu perkara, tapi masalahnya dia ni jarang serius bila bekerja hmm.. Tapi terbaeeekkk,

Pakong
Nama penuhnya, Mohd Fakrullah bin Mohd Khairul Zahrin. Dia ni Naib YDP.. ewm dia orang Klate..hok alo..hehe dio ni selalu kecek klate, eventhough hambo tak pehe, tapi hambo redah jew kecek klate ngan dio..hehe dia ni Minat dengan Heliza Helmi..fuyooo..dia pun sama gak suka main-main dan jarang aku tengok serius..HMMMMM

Amirah
Nama penuhnya Amirah Shahirah Amalina Hayadi. Panjang gila nama dia. Dia ni SU agung dah dulu, naib SU 1 tapi dia ganti aku sebab aku sakit..hehe dia nie pandai melukis dan tabah orangnya. dia yang akan inform kitaorang bila ada meeting dan sebagainya.. Dia cepat menangis bial ada hal2 yang berkaitan JPP dan sebagainya.. HMM hatinya sangat lembut bak Phylum Porifera..HMmmm dialah SU terbaikkkk..

Ina
Nama penuhnya, Ina Mardeanna Anak Gindi,. Naib Su Agung 1.. dia kecik dan pendek orangnya tapi comel. Namapak jak kecik tapi tegas..tegas gila... kalau dia kat tidak, tidak lah maksudnya tu... Tapi dia ni penyayang tau..nak tahu apa buktinya, tunggu post seterusnya...

Zainal
Muhd Zainal Udin. Bendahari yang berwibawa. HMM semangat..dia mempunyai amanah yang berat sebab nak jaga duit JPP..akusenang kerja ngan dia sebab dia tak banyak songeh..heheh..dia sekepala nagn Ijan dan nak tahu dia nak Jadi penyanyi, dia minat Adele dan Faizal Tahir..yekew...

actually kami ada 20 orang nanti part tu aku cerita pasa JPP Majlis Eksekutif pula. yang ni exco tertinggi.



No comments:

Post a Comment