Translate My Story to Understand it More

Thursday 20 December 2012

Wesmorlan In The House

Assalamualaikum ...Cheewah... nama Blog bukan main gempak lagi. tapi isi belum tahu lagi. Apa yang penting orang kat luar sana dapat manfaat. Dalam Blog nie saya akan kongsi serba sedikit ilmu cerita yang saya tahu. Ewm.. Insya-Allah saya akan berusaha untuk menyebarkan Ilmu yang saya tahu.kepada pembaca mungkin ini kali pertama, kalau nak kenali saya Add saya di Facebook (www.facebook.com/wesmorlan.banding) dan Follow saya di Twitter @Weiszs..

Baiklah nak di jadikan cerita, sekarang ni saya sedang belajar di Kolej Matrikulasi Labuan dalam bidang Sains Hayat Modul 1 (bio,physics,chemistry). Exam sem 1 dah selesai. pointer pun cukup makan jak. 2.75... tapi tak kisah pun sebab saya dah berusaha lebih dan saya percaya kepada rezeki dan takdir Allah SWT. Owh by the way mungkin tertanya-tanya kenapa nama saya Wesmorlan. ewm..mesti pelikkan tapi apa yang penting Im Proud to Be A Muslim. Ala saya ni bukanlah Alim sangat. tapi berusaha kearah itu.. saya dilahirkan pada 27 November 1994.. Maknanya saya baru jew cukup 18... anyway bersyukur sebab masih hidup. ewm. sebenarnya masih terlalu awal nak post pasl; my Matrics Life.. baiklah nak tahu cerita nyer, kena tunggu post seterusnya
.
Wesmorlan In The House yaww...

No comments:

Post a Comment