Translate My Story to Understand it More

Thursday 20 December 2012

Matrics Life part 1

Pada 20 Mei 2012 yang lalu, saya telah mendaftar di Kolej Matrikulasi Labuan dan saya mendapat kursus Sains Hayat modul 1. Plan nak tukar modul tapi tak dapat. Kemudian kami ada minggu orientasi selama seminggu. Memang memenatkan minggu itu, tapi dapat jumpa kawan baru yeay.. Seminggu kemudian kami memulakan minggu belajar. Saya di tempatkan di BP3T17. Hari pertama aku rasa memang janggal tapi aku ada kenal kawan masa orientasi nama dia Taufiq. Haha memang lucu, tapi saya bertindak ceria untuk tunjuk kepada orang yang saya ni taklah Lame sangat. Bila tengok classmate baru seram sejuk saya di buat. Semua muka bijak2 yalah kan modul 1 PST. Modul yang sangat mengerikan. First impression saya , bolehkan aku bergaul dengan mereka.
First week belajar semua intro jew, tapi syok sangat.. tapi aku tetap happy sebab aku masih satu tempat belajar dengan one of my bestfreind iaitu Mat Nizam. Sehingga hari nie kami tetap bersama. Mat tak pernah terasa tersisih apabila aku ada kawan baru macam Hania dan Ameera. Malah dia happy sebab aku dapat berkawan dnegan orang lain, sayang Mat,,
Okay back to the story mory, hehe oh yah, saya sebenarnya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar Kolej nie,, nak tahu mcam mana saya boleh jadi JPP??? Tunggu Matrics Life Part 2 :-)

No comments:

Post a Comment